Assalamualaikum putera- puteri agama dan calon penghuni Jannah :)
Assalammualaikum w.b.t, Salam ukhwah fillah to all readers. Assif jiddan jika ada yang terasa atau membenci kami kerana entry yang ada di dalam blog ini. Kami bukan seorang da'ie kami hanya pencari mardhatillah yang berharap tidak lelah untuk kembali kepada Tuhan yang satu iaitu Allah S.W.T. Kami hanya mampu mengingatkan dan menasihati tapi kami tidak mampu mengubah kalian. Cari hidayah dan gapai andai kalian sudah memilikinya. Entry yang ditulis di sini adalah apa yang terlintas daripada hati kami, jadi kami berharap anda membaca menggunakan hati kalian juga agar lebih mudah membuatkan kalian faham dan kembali ke jalanNya.. InshaAllah.. Syukran :) - The Little Muslimah .

An Updated .



Assalamualaikum w.b.t .

Alhamdullilah , sehingga kini kita masih bernafas dan hidup diatas muka bumi yang SubhanAllah cantiknya tiada tandingan. Ciptaan Allah memang sangat hebat bukan ? Alhamdullilah . Ini hanyalah reminder atau information . Assif jiddan kami sudah lama tidak update blog ini . Kami agak sibuk dan sekolah semakin  menghampiri . One of our writer, tak boleh nak online kerana laptopnya tiada dan saya pula masih bingung nak bawa tajuk apa di sini dan seorang lagi sibuk dan sedang cuba untuk menguruskan masanya. Alhamdullilah, keputusan PMR kami semuanya baik- baik sekali . Jika ada rezeki, mungkin kami akan ke asrama penuh. Alhamdullilah yang teramat tapi mungkin time tu agak susah kami hendak update . 

InsyaAllah kalau ada masa kami akan update tapi disebabkan sekolah akan bermula next week, mungkin memakan masa . Syukran kepada mereka yang membaca blog kami yang tidak seberapa ini . Tahun 2012 menjadi lebih baik dengan kata- kata dorongan semangat para pembaca. Syukran :) Akan kami "meng-hebatkan" penulisan kami dan silalah amik iktibar bagi mana yang boleh dan assif jiddan kalau ada yang salah. Sila perbetulkan kami . :) 

Assalamualaikum & Fee Aman Allah my fellow muslims :) 



                                                                                                                                              The Little Muslimah                                          

1 comment:

UP UP !